Marketingová školení

Nabízíme následující typy školení

Naším cílem je inspirovat a předávat znalosti a zkušenosti, které jsme za dlouhé roky praxe získali jak v brand tak především v trade marketingu. 

KLIENTSKÁ ŠKOLENÍ

Školení dedikované pro jednu firmu a skupiny do 15 osob. Čas a místo školení dle dohody.

Vybraná témata
MENTORING

Mentoring s jednotlivcem na zvolené odborné téma z oblasti brand či trade marketingu. Počet sezení závisí na potřebách kleinta.

Napište nám
OTEVŘENÁ ŠKOLENÍ

Školení určená individuálním zájemcům v externích prostorách a v předem stanovených termínech.

Aktuálně vypsaná

Ukázky témat školení

Rádi pro Vás připravíme školení šitá míru dle aktuálních potřeb.

Účinná komunikace v místě prodeje – POSM I. a POSM II.

Jak vyhrát v záplavě reklamních sdělení v obchodech a získat 1 sekundu pozornosti nakupujících? Jak náš mozek zpracovává informace a jak minimalizovat „pain“ z rozhodování? Seznámíme se s klíčovými i pokročilými insights nakupujících, které pomohou každému marketérovi vytvořit kvalitní POS a naplánovat cestu k nákup. Také si vše prakticky ověříme na příkladech z praxe. Více k těmto dvoum školením po kliknutí na tlačítko Více informací.

Více informací

Atraktivní a funkční design produktu z pohledu nakupujícího

Obal výrobku je jediným marketingovým materiálem, který si získá 100% pozornosti svých spotřebitelů. Jak díky atraktivnímu a funkčnímu obalu získat nové spotřebitle? Jak zlepšit zkušenost těch stávajících? Jak hodnotit design obalu z pohledu nakupujícího a vyhnout se „beauty contestu“? V tomto školení si na tyto otázky odpovíme a vše prakticky vyzkoušíme.

Jak vytvořit účinnou navigaci v místě prodeje pro kanál HoReKa/Retail

Velmi opomíjené téma, které má vysoký prodejní potenciál díky oslovení a získání nových zákazníků. Podíváme se na insights nakupujících, které pomohou vytvořit jednoduchou fungující navigaci v maloobchodu či v hospodách a restauracích. To vše s praktickým cvičením.

Jak připravit dlouhodobý marketingový plán

Projdeme si celý proces tvorby plánu od počátečních analýz, přes hlavní příležitosti, nastavení cílů a cest, jak vytyčených cílů dosáhnout. Součástí bude i praktické cvičení, kde si každý vyzkouší jednotlivé kroky.

Zásady správné komunikace značky v HoReKa

Společně se podíváme na možnosti komunikace značky v hospodách či restauracích. Jaká místa jsou nejsledovanější, co a jak komunikovat, je důležitý exteriér provozovny, jak na digitál? Odpovědi na tyto otázky si projdeme včetně praktických cvičení.

Plánování, příprava a exekuce trade marketingových aktivit

Školení určené především začátečníkům v trade marketingu, které účastníky přehledně seznámí s celým procesem přípravy kampaní, tj. od tvorby ročního plánu aktivit a stanovování cílů přes přípravu a exekuci aktivit po jejich vyhodnocení. Toto školení vychází z našich dlouhodobých zkušeností z oboru a obsahuje řadu praktických cvičení.

Tvorba, sledování a vyhodnocování merchandising pravidel

Jak vytvořit merchandisingová či exekuční pravidla pro obchodní tým, která jsou založená na poznání nakupujících a zákazníků, zároveň jednoduchá a čitelná? Jak nastavit cíle a jaké nástroje zvolit k vyhodnocování? V tomto školení se podělíme o naše letité zkušenosti z retailu i HoReKa kanálu.

OBPCR aneb jak optimalizovat své portfolio a maximalizovat zisk

Jak zkombinovat znalosti o spotřebitelích, nakupujících a zákaznících tak, aby naše portfolio, velikost obalů či nastavení cen uspokojilo potřeby všech stran za dosažení maximálního zisku? Metodu OBPCR či OBPPC využívají top společnosti jako Coca-Cola či Plzeňský Prazdroj. Ukážu Vám jak na to.

Jiná témata školení jsou možná na základě domluvy.

Popis jednotlivých školení včetně cen zašleme na vyžádání.

Kontaktujte nás