Marketing pro obchody

Poradíme Vám nastavit marketing prodejny.

Každý úspěšný obchod oslovuje své zákazníky dávno před jejich příchodem do prodejny a také po jejich odchodu z prodejny. Samozřejmě klíčem je samotný nákupní zážitek v prodejně, který je hlavní složkou zákaznické zkušenosti a úspěchu obchodu.

K tomu všemu je potřeba dobře nastavit marketing obchodu.

Specializujeme se na následující oblasti, ve kterých máme dlouholeté zkušenosti z ČR i zahraničí. Kontaktujte nás.

Marketing pro klasický obchod

Jak přitáhnout do prodejny maximum zákazníků a jak pracovat s exteriérem prodejny? Na co se zaměřit v interiéru a jak uspořádat prodejnu tak, aby maximalizovala zákaznickou spokojenost i obrat? Kde a jak nejlépe umístit produkty v regálu či na druhotném umístění a jak je nejlépe zviditelnit pomocí POS, tzn. jak maximalizovat prodeje? To jsou oblasti, které rozhodují o tom , jestli zrovna Váš produkt najde svého kupce.

Víte, že: správné umístění výrobků může ztrojnásobit prodeje?

Marketing v hospodách a restauracích

Gastro oblast je velmi specifická chováním hostů. Jak nejlépe komunikovat v exteriéru a jak v interiéru, co jsou hlavní priority a jaká jsou nejlepší místa ke komunikaci? Komunikaci lze vytvořit tak, že Vaše provozovna nebude přehlcená reklamou a hosté se budou cítit příjemně.
Co jsou klíčové oblasti služeb, které rozhodují o spokojenosti hosta a jak se mi daří tyto potřeby uspokojovat? Podívejme se společně, jak zrovna Vaši provozovnu odlišit od konkurence a zajistit loajální zákazníky.

Víte, že: exteriér provozovny má 3 klíčové oblasti ovlivňující rozhodnutí o návštěvě?

Tvorba marketingového plánu firmy

Ve sportovní terminologii by se dalo říci, jde o to, na jakém hřišti, jak a s čím budeme hrát. Začneme analýzou trhu, podívám se na klíčové příležitosti či hrozby, stanovíme naše cíle a postavíme dlouhodobý plán činností, které nás dovedou k vytyčeným cílům. Kdo postoupí v tabulce týmů v příštích letech výše?

Víte, že: marketingově řízené firmy jsou na trhu dlouhodobě nejúspěšnější?

OBPCR aneb jak optimalizovat své portfolio a maximalizovat zisk

Poznání a analýza potřeb spotřebitelů a prodejců pomáhá výrobcům optimalizovat portfolio v oblasti značek, obalu výrobku, prodejního kanálu a nastavení cen, tj. maržovosti. Cílem je maximalizace užitku všech stran.

Víte, že: cenová citlivost stejného spotřebitele je různá v odlišných situacích, tzn. spotřebních příležitostech? Stačí přepočítat cenu za 1l Coly v kavárně vs. hypermarket.

Segmentace trhu aneb kdo jsou mí hlavní B2B zákazníci

Zárukou obchodního úspěchu je poznání zákazníků a jejich správná segmentace, která nasměruje naše investice a úsilí nejen obchodního týmu tím správným směrem, tzn. naplnění cílů firmy.

Víte, že: stejně jako u spotřebitelů i u zákazníků funguje Paretovo pravidlo.

Merchandisingová pravidla aneb správná exekuce v obchodě

Exekuce v místě prodeje je často opomíjenou činností. Přitom správně nastavená pravidla exekuce, tzv. merchandisingová pravidla, zefektivní fungování obchodního týmu včetně jeho hodnocení. Dobře nastavená pravidla berou v potaz chování nakupujících, fungování prodejního místa a možnosti obchodních týmů.

Víte, že: k vyhodnocování exekuce lze využít dostupných nových technologií a zajistit tak přesnost a aktuálnost dat o exekuci v místě prodeje?

Vyhodnocování marketingových aktivit aneb co a jak příště udělat a lépe

Kdo se poučí z minulosti, vyhrává v budoucnu. Vyhodnocení marketingových aktivit může mít podobu kvantitativní i kvalitativní a je zdrojem pro plánování aktivit příštích. Vše začíná správným nastavením cíle aktivity a končí vyhodnocením postaveném na faktech. Odpovíme si tak na často kladenou otázku, zda-li je marketingových aktivit vůbec potřeba?!

Víte, že: průměrný přínos trade marketingových aktivit je dle velkých firem 2-5% celkových ročních tržeb?

Pokud máte jiné zadání, rádi jej s Vámi probereme.

Kontaktujte nás