Vánoční Retail Safari: Jak vyhrát sezónu v místě prodeje
20.11.2025
4.800 Kč
Cena za 1 osobu bez DPH 21%.
Jak co nejlépe oslovit nakupující v místě prodeje v top sezóně před vánočními svátky? Jak vypadá vánoční trh a co jsou nejlepší vystavení roku 2025 v klasickém retailu řetězců Albert, Globus a Tesco? Jak se inspirovat u nepotravinových prodejců, pro které je vánoční sezóna neméně důležitá?
Zatím nehodnoceno – nové školení.
Skladem
Popis
Vánoční Retail Safari: Jak vyhrát sezónu v místě prodeje
Termín konání: 20.11.2025
Čas: 9:00-15:00
Místo konání: Metropole Zličín
Lektor: Ing. Jan Šolta
Jak co nejlépe oslovit nakupující v místě prodeje v top sezóně před vánočními svátky? Jak vypadá vánoční trh a co jsou nejlepší vystavení roku 2025 v klasickém retailu řetězců Albert, Globus a Tesco? Jak se inspirovat u nepotravinových prodejců, pro které je vánoční sezóna neméně důležitá?
Nejdříve si krátce představíme chování nakupujících s důrazem na vánoční aktivace nakupujících. Poté společně navštívíme obchody v oblasti Metropole Zličín, nasbíráme postřehy z oblasti komunikace, umisťování POSM, merchandisingu či inovací v POSM. Poté si společně sedneme a zhodnotíme úroveň vánočních vystavení z cílem nabrat inspiraci a insighty pro sezónní aktivace.
Školení je určeno nováčkům i pokročilým v trade a brand marketingu, kteří mají na starosti vývoj komunikace v místě prodeje.
Program:
- Co ovlivňuje nakupující při jejich rozhodování
- Shopper motivace v top sezóně – proč a jak lidé nakupují o Vánocích jinak
- Jaké jsou klíčové momenty pro nakupujícího na Cestě k nákupu
- Role vánočních či sezónních vystavení v retailu
- Vánoční inspirace z našeho trhu i ze světa
- Praktická návštěva trhu a práce s checklistem hodnotícím kvalitu vystavení
- Albert HM, Globus, Tesco
- nepotravinové řetězce
- Společné shrnutí poznatků a 5ti hlavních trendů Vánoc 2025
- Diskuze na novými příležitostmi