Vánoční Retail Safari: Jak vyhrát sezónu v místě prodeje
20.11.2025

4.800 

Cena za 1 osobu bez DPH 21%.

Jak co nejlépe oslovit nakupující v místě prodeje v top sezóně před vánočními svátky? Jak vypadá vánoční trh a co jsou nejlepší vystavení roku 2025 v klasickém retailu řetězců Albert, Globus a Tesco? Jak se inspirovat u nepotravinových prodejců, pro které je vánoční sezóna neméně důležitá?

Zatím nehodnoceno – nové školení.

Skladem

SKU: 006 Kategorie:

Popis

Vánoční Retail Safari: Jak vyhrát sezónu v místě prodeje

Termín konání: 20.11.2025
Čas: 9:00-15:00
Místo konání: Metropole Zličín
Lektor: Ing. Jan Šolta


Jak co nejlépe oslovit nakupující v místě prodeje v top sezóně před vánočními svátky? Jak vypadá vánoční trh a co jsou nejlepší vystavení roku 2025 v klasickém retailu řetězců Albert, Globus a Tesco? Jak se inspirovat u nepotravinových prodejců, pro které je vánoční sezóna neméně důležitá?

Nejdříve si krátce představíme chování nakupujících s důrazem na vánoční aktivace nakupujících. Poté společně navštívíme obchody v oblasti Metropole Zličín, nasbíráme postřehy z oblasti komunikace, umisťování POSM, merchandisingu či inovací v POSM. Poté si společně sedneme a zhodnotíme úroveň vánočních vystavení z cílem nabrat inspiraci a insighty pro sezónní aktivace.

Školení je určeno nováčkům i pokročilým v trade a brand marketingu, kteří mají na starosti vývoj komunikace v místě prodeje.


Program:

  • Co ovlivňuje nakupující při jejich rozhodování
  • Shopper motivace v top sezóně – proč a jak lidé nakupují o Vánocích jinak
  • Jaké jsou klíčové momenty pro nakupujícího na Cestě k nákupu
  • Role vánočních či sezónních vystavení v retailu
  • Vánoční inspirace z našeho trhu i ze světa
  • Praktická návštěva trhu a práce s checklistem hodnotícím kvalitu vystavení
    • Albert HM, Globus, Tesco
    • nepotravinové řetězce
  • Společné shrnutí poznatků a 5ti hlavních trendů Vánoc 2025
  • Diskuze na novými příležitostmi

Mohlo by se Vám líbit…