🎧 Bylo mi ctí být hostem podcastu Marketing v praxi, kde jsme se bavili na téma „Jak shopper marketing ovlivňuje prodeje?“. Také jsme se podívali na úspěšné strategie, ale i na chyby, kterých jsme se jako marketéři sami dopustili. Pokud chcete získat užitečné tipy a pohledy z praxe, určitě si tento díl nenechte ujít. Spotify a Apple podcast…
Read more
Pěkný dobrý den,v dnešním dílu se podíváme na triky a tipy, jak vytvářet designy s vysokou mírou konverze. Proč se zaměřit na konverzi? Tvorba designu s cílem dosáhnout zamýšlené akce, tj. konverze, je nejlepším testem efektivity komunikace. Každý prvek designu – jeho barvy, rozvržení, typografie a sdělení – by měl vést k jedinému cíli: vyvolat…
Read more
MESSAGE DELIVERED! Pěkný dobrý den,v dnešní epizodě se podíváme na hierarchii designu, to je na to, jak dobrá čitelnost designu dokáže spotřebitelům doručit klíčovou informaci srozumitelně a rychle. Proč vyhodnocovat “čitelnost” designu? Rychlost čtení je důležitá, jelikož ve většině komunikačních touch-pointů nám spotřebitel či nakupující věnuje minimálně času, ať už se pohybujeme ve fyzickém či…
Read more
Pracujete s digital signage, animovanými bannery či videem a hledáte příležitosti, jak optimalizovat grafiku z pohledu pozornosti a kvality sdělení? Nově umíme s Designcheck.ai analyzovat video a sám jsem byl překvapený, jaké nové příležitosti lze touto cestou objevit. 😉 Například flow čtení u videa neprobíhá díky pohybu stejně jako u statické grafiky, což si nám…
Read more
Pěkný dobrý den, v následujících epizodách Učíme se Designcheck.ai se zaměříme na umění sdělit v marketingové komunikaci to podstatné. Tradičně se zaměřujeme na oblasti, které při hodnocení marketingových materiálů doporučujeme zlepšit nejčastěji. Tentokrát se podíváme na hlavní sdělení. Často na marketingových materiálech nalézáme vícero sdělení – ve formě vizuální nebo textové. Počet těchto sdělení mnohdy ovlivňuje fakt,…
Read more
Dobrý den a přeji pěkný nový rok všem 🍀✌️ V minulém týdnu jsem pročítal výstupy výzkumu, který se zaměřil na klíčové elementy obalového designu v retailovém prostředí v rámci primárního vystavení v regálu. Jedním z klíčových faktorů mající vliv na upoutání prvotní pozornosti zákazníků byla jednoduchost samotného designu. A jako zcela zásadní vlastnost obalu byla…
Read more
Pěkný dobrý den všem, v dnešní epizodě se podíváme na jednu z oblastí tvorby designu, která velkou měrou rozhoduje o tom, zda-li naše marketingová komunikace přitáhne pozornost lidí. Zároveň se jedná o oblast, kde v rámci hodnocení Designcheck.ai nejčastěji nacházíme příležitosti ke zlepšení designů. Začněme trochou teorie z oblasti neuromarketingu. Kontrast je důležitý již na…
Read more
Pěkný dobrý den všem, možná jste zaregistrovali malé zpoždění další epizody Učíme se s Designcheck.ai. Důvod byl velmi pragmatický, většinu kreativního času nám zabrala příprava case study o využití umělé inteligence (Ai) pro konferenci POPAI Forum. Díky tomu vznikla krátká 4 minutová video reportáž, která Vám blíže představí, jak Ai analyzuje pozornost a jak nám…
Read more
Pěkný dobrý den všem, v dnešní epizodě se zaměříme na to, jak se nám daří poutat pozornost nakupujících v komunikaci za využití symbolů značek. Následující postřehy vychází z analýz, které jsme v rámci Designcheck.ai realizovali v posledních měsících na několika desítkách marketingových materiálů jako jsou POSM, billboardy či on-line bannery. Pozornost z pohledu práce se…
Read more
Pěkný dobrý den,věřím, že budete souhlasit s tvrzením, že nejlepší formou učení a posouvání se vpřed je vzájemné sdílení úspěchů a poučení z nezdarů. V posledních měsících jsme společně s kolegy realizovali na dvě desítky analýz zaměřených na kvalitu a zlepšení marketingových materiálů jako jsou POSM, billboardy či on-line bannery. Když se člověk na chvíli…
Read more