Jak sdělit podstatné a neztratit se v balastu

Pěkný dobrý den, v následujících epizodách Učíme se Designcheck.ai se zaměříme na umění sdělit v marketingové komunikaci to podstatné. Tradičně se zaměřujeme na oblasti, které při hodnocení marketingových materiálů doporučujeme zlepšit nejčastěji. Tentokrát se podíváme na hlavní sdělení. Často na marketingových materiálech nalézáme vícero sdělení – ve formě vizuální nebo textové. Počet těchto sdělení mnohdy ovlivňuje fakt,…
Read more

V jednoduchosti je nejen krása!

Dobrý den a přeji pěkný nový rok všem 🍀✌️ V minulém týdnu jsem pročítal výstupy výzkumu, který se zaměřil na klíčové elementy obalového designu v retailovém prostředí v rámci primárního vystavení v regálu. Jedním z klíčových faktorů mající vliv na upoutání prvotní pozornosti zákazníků byla jednoduchost samotného designu. A jako zcela zásadní vlastnost obalu byla…
Read more

Jak pracovat s kontrastem za účelem upoutání pozornosti

Pěkný dobrý den všem, v dnešní epizodě se podíváme na jednu z oblastí tvorby designu, která velkou měrou rozhoduje o tom, zda-li naše marketingová komunikace přitáhne pozornost lidí. Zároveň se jedná o oblast, kde v rámci hodnocení Designcheck.ai nejčastěji nacházíme příležitosti ke zlepšení designů. Začněme trochou teorie z oblasti neuromarketingu. Kontrast je důležitý již na…
Read more

Video speciál – jak využíváme Ai při analýze pozornosti.

Pěkný dobrý den všem, možná jste zaregistrovali malé zpoždění další epizody Učíme se s Designcheck.ai. Důvod byl velmi pragmatický, většinu kreativního času nám zabrala příprava case study o využití umělé inteligence (Ai) pro konferenci POPAI Forum. Díky tomu vznikla krátká 4 minutová video reportáž, která Vám blíže představí, jak Ai analyzuje pozornost a jak nám…
Read more

Práce s pozorností zákazníků

Pěkný dobrý den všem, v dnešní epizodě se zaměříme na to, jak se nám daří poutat pozornost nakupujících v komunikaci za využití symbolů značek. Následující postřehy vychází z analýz, které jsme v rámci Designcheck.ai realizovali v posledních měsících na několika desítkách marketingových materiálů jako jsou POSM, billboardy či on-line bannery. Pozornost z pohledu práce se…
Read more

Učíme se s Designcheck.ai

Pěkný dobrý den,věřím, že budete souhlasit s tvrzením, že nejlepší formou učení a posouvání se vpřed je vzájemné sdílení úspěchů a poučení z nezdarů. V posledních měsících jsme společně s kolegy realizovali na dvě desítky analýz zaměřených na kvalitu a zlepšení marketingových materiálů jako jsou POSM, billboardy či on-line bannery. Když se člověk na chvíli…
Read more

Jak zlepšovat efektivitu investic do in-store komunikace?

Do in-store komunikace se v roce 2021 investovalo okolo 10 miliard Kč! A výše takto investovaných peněz do roku 2021 rostla. Dle společného průzkumu POPAI s výzkumnou agenturou Nielsen došlo od roku 2018 do roku 2021 k nárůstu investic o 20%. Jak zajistit, aby nemalé prostředky jdoucí do in-store kampaní byly investovány efektivně? Měřítkem investice bývá nejčastěji…
Read more

Neuromarketing v praxi aneb účinná komunikace v místě prodeje.

Jak prakticky využít neuromarketingu ke zlepšení komunikace v obchodech? Pokusím se stručně nasdílete několik klíčových myšlenek ze školení pro pokročilé marketéry, které nese název Účinná komunikace v místě prodeje POSM II.. Toto školení navazuje na Základy účinné komunikace v místě prodeje POSM I.. Klasická ekonomická teorie předpokládá, že lidé činí svá rozhodnutí vědomě a umí je…
Read more

Virtuální realita pomáhá budovat prodejny a zlepšuje zákaznický zážitek

O nákupním zážitku posíleném pomocí nových technologií virtuální či rozšířené reality jsem se bavil s Pavlem Neumannem z Retail News, z čehož vznikl článek, který si můžete přečíst zde. https://archiv.press21.cz/retailnews/2021/11/index.html

Začíná nová éra kamenných obchodů

Když jsem před 18 lety začínal svou cestu k marketingové plnoletosti, slovo omnichannel neexistovalo, pracoval jsem se stolním počítačem a netrpělivě čekal, až mou pevnou linku nahradí modernější mobilní tlačítkový aparát. V našich strategiích, jak prodat více jsme se zaměřovali na cestu k nákupu začínající sledováním televze a končící nákupem produktu v kamenném obchodu. Nákupní…
Read more