Jak využít umělé inteligence ke zlepšování exekuce v místě prodeje?

Jak využít umělé inteligence ke zlepšování exekuce v místě prodeje?

Pokud prodáváte své výrobky v retailu nebo řídíte obchodní tým zodpovědný za exekuci, určitě si často kladete otázku, jak rychle, efektivně a přitom maximálně objektivně vyhodnocovat a zlepšovat vystavení či komunikaci vašich produktů v místě prodeje. Přesným, rychlým a cenově efektivním pomocníkem se dnes stává umělá inteligence (AI, artificial intelligence) pracující s analýzou obrazu (image…
Read more

Interiér jako nástroj prodeje

Může mít podoba interiéru vliv na komerční úspěch či neúspěch obchodu nebo restaurace? Dovolím si tvrdit, že ano! A proč?  Za většinou prodejů firmy stojí tzv. loajální zákazníci. Tito lidé získali pozitivní zkušenost nejen s výrobkem či poskytovanou službou, ale i obsluhou a prostředím, ve kterém se v době nákupu či spotřeby nacházeli.  Atraktivní a…
Read more

Pár postřehů ze školení

Sdílím několik zajímavostí ze školení Základy účinné komunikace v místě prodeje POSM I.. Jedna z věcí, která vzbudila nejvíc pozornosti na školení tvorby účinného POSM byl fakt, že náš mozek zprocesuje na 95% informací v režimu autopilota (systém 1). A právě kvalitní komunikace s tímto faktem pracuje a usnadňuje mozku rychlé zpracování informací včetně samotného…
Read more

Aktuální trendy top omnichannel obchodníků

Jedním z buzzwords marketingu posledních let je zaručeně „omnichannel“. Nejpíš toto slovo skloňujete v každodenní práci nebo se mu alespoň snažíte příjít na kloub stejně jako já. Nedávno se mi dostal do rukou report od Total Retail, který hodnotí aktualní trendy u top omnichannel obchodníků, kde lze přehledně vysledovat hlavní trendy poslední doby a díky…
Read more